8 januari 2010

1 år & 11 månader med älskling idag ♥

rätt så ondöig dag idag, eller hmm? började skolan vid 09:35 och dagen startade med en lektion studiehandledning. efter denna tråkiga lektionen hade vi två håltimmar och däremellan mat. efter det en finska lektion och dagen slutade med bildkonst. roligt att ha bildkonst igen! efter skolan har jag mest slöat framför tv och kollat friends men har även städat upp lite i mitt rum - satt alla saker på sin plats och lagt in alla kläder i klädskåpet som släpat runt på golvet och soffan... nu väntar jag mest på att klockan ska gå lite snabbare, nåra timmar framåt så jag får träffa älskliiiing ♥ men nu ska jag gå ner och skrapa en lott som jag nyss fick av pappa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback