dax att sova efter en bra dag!

go´kväll!
kvällen har jag spenderat med världens bästaste Robin ♥
innan han kom hann jag också med en hel del. var med
mamma till stan och handlade ett stort dubbeltäcke, två
st. nya kuddar och nya lakan! sen städade jag lite i mitt
rum (och ja , pinsamt nog, men NU har jag tagit bort alla
julgrejjer från rummet, nästan) och bytte lakan, täcken
och kuddar i min säng. nu bara måste man ju sova gott
resten av livet, haha :) de verkar helt sköna iallafall...
sen hann jag med lite klipp & klistra också, satt in lite
flera bilder från england i albumen. för övrigt har vi
inte gjort så speciellt mycket.. vi låg mest och pratade
om alltmöilit, kollade på robinson och var ute en sväng
till den folktommastan, hehe såg typ 3 bilar. menmen,
tyvärr var robin tvungen att åka hem så jag blir tvungen
att inviga mitt nya sköna täcke helt ensam, snyft. hehe

men nu ska det iallafall invigas, gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback