henrica är glömsk

ojoj, nu är jag sömnig. har suttit och kollat på madicken nåra timmar. haha :D det är så kul att se på gamla barnprogram när man har tråkigt!
var just inne och kollade på fronter, där jag går en modersmålsnätkurs och såg att deadlinen för bokrecensionen är nästa onsdag - och jag som inte ens har börjat läsa min bok. fan då jag alltid ska vara så himla glömsk. tror nog det är dax för mej att krypa ner under täcket strax och läsa lite (nej mycket!). orkar verkligen inte gå till skolan imorgon, men tyvärr är man illa tvungen. lätt kommer det inte att bli. men robin kommer ju iallafall hem snart så då blir det lite bättre iallafall :')
kom även på att jag skulle färga mitt hår idag, men hoppsan det har jag helt glömt bort. och jag tänker inte gå med detta smutsiga hår till skolan imorgon, då det får nog bli tills nästa vecka innan jag färgar det.. har en sån lång utväxt.
nej nu ska jag göra mej klar för att lägga mej ner och läsa! gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback