läggdax för Henrica

Nytt färgat hår, ren och fräsch ska jag nu börja krypa ner under täcket och läsa lite i min engelska bok (som måste va utläst till måndag, shiiit!).
som sagt så färgade jag håret och efter det gick jag i bastun med syrran, var även ut i snön en sväng. efteråt har jag gjort finska läxan, kollat tv & kollat england bilder som jag framkallat & kommit fram till att jag framkallat alltför mycket bilder. men ska klippa och klistra med dem sen när jag har tid såå jag hoppas det blir bra iallafall och att nästan alla ryms in i fotoalbumet. vill bara börja på med det direkt, men tyvärr har jag inte tid för sånt just nu.. men nej, nu är det dax för mej att säga gonatt :)

Åh, kan inte bestämma mej om jag ska åka med robins föräldrar på fredag då de åker ner och hämtar honom då han slipper ut ur militären. jag vill, han vill. men för det första är det rätt så lång väg och för det andra så har jag skolan som jag måste tänka på. ååh jag vet inte hur jag ska göra... måste se imorgon.

förresten har helt glömt att fota dagens outfit bilder.. ska försöka komma ihåg lite oftare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback