pluggläggdagsplugg

har riktit huvudvärk av att ha suttit framför datorn allför länge... blää då.
har skrivit alla meningar vi har att plugga på till finska, blev sammanlagt
ca. 6 sidor dataskrivet A4. hur fan ska man kunna lära sig alla dom tills
onsda?! + alla ord.
började även på religion nätkurs uppgifterna nyss, gjorde de lättaste av
dem. min hjärna klarar inte av de lite svårare just nu.. (de uppgifterna
där man är tvungen att läsa en "lång" text) hehe. alltför trött och suttit
alltför länge här. känner mej dålig som inte varit ute idag, men tjänat
pengar har jag iallafall gjort!
nej nu ska jag tvätta ansiktet och bort med sminket, tvätta tänderna,
kanske dricka ett glas vatten & sen ska jag krypa ner under täcket
(oj juste, hade ju helt glömt.. mamma lovade ju mej ett nytt täcke &
vi skulle gå och köpa ett. måste nog påminnna henne också..) jaa..
så ska jag läsa lite finska & kanske religion innan jag ska sova, om
jag inte somnar innan. som förra gången, somnade med boken i
handen. gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback