1 mars (en ny månad, IGEN)

tjena!
ännu sämre uppdatering har det blivit nu, när det är sportlov.
fick iallafall en riktit bra start på sportlovet. "firade" lovet med
att va på sommarstugan med nåra vänner. riktit jättebra kväll!
endast jag & robin som sedan sov över, och städandet... det
var faktist inte alls lika tungt som det brukar va. när allt skräp
var bort sopat, burkarna ihop samlade & mattorna varit ute en
sväng åkte vi hem igen. det blev en lat fortsättning på dan,
som vanligt efter en kväll som denna.
med tanke på att jag förra året var i sverige på sprotlovet,
tänker jag en hel del på det och önskar jag hade åkt dit i år
också. men nåt annat lov får det bli. tänkte åka, men det blev
inte av. bättre att jobba lite och spara pengar så man kan åka
lite senare. när det dessutom är lite varmare. och vet absolut
inte varför jag skrev dethär.. höll ju på att berätta om senaste
dagarna? haha. läskigt. kankse jag är lite för trött just nu..

iallafall.. robin var här tills idag. han åkte hem vid ungefär 2. då
gjorde jag inte så mycket, var lat och hade tråkigt. vid 5 åkte
jag med Jenna till vår nya simhall och simmade. den öppnade
idag. har ju inte haft någon simhall på flera år eftersom den
gamla brann upp. men oj så kul det var! härligt. efteråt kom vi
hem till mej, kollade salatut elämät och åt lite kycklingbullar.
sen hämtade vi hannah, var till affären och hem till mej. kollade
på Sunes sommar. så länge sen jag sett den filmen, den e ju
så bra :) vill ha sommmar!

nej nu ska jag sova. (eller okej, först läsa lite bloggar...) imorgon
ska jag jobba från 10-16. gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback