21 mars

ännu en hälg drar mot sitt slut..

igår var vi och kollade på Shower power. kan säga att den var helt okej bra, men de tidigare showerna har nog varit mycket bättre! väntade mest på att den skulle va över.. men jo helt okej var den nog :) efteråt hämtade michael och andreas upp robin ut och köra/till baren, men jag stannade hemma. kollade ett dh avsnitt och se gick jag och la mej.

idag har jag jobbat 11-17:30. när jag kom hem var mormor och morfar här, för att fira brorsan. men de åkte för en stund sedan och janica, jonas, daniel och lotta åkte tillbax till vasa. kvällens planer: desperate housewives.
hoppas alla haft en bra hälg, det har iallafall jag haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback