24 mars

idag har vi ett väldigt härligt och vackert vårväder! snön smälter och det är ca. 8.4 grader varmt och solen lyser förståss :) har varit i skolan hela dan, slutade ca. 13:40. nu sitter jag och väntar på maat, är så himla hungrig. och det blir spaghetti, mumms! håller på och kokar spaghettin medan mamma är och köper maletkött.
orsaken till att jag inte uppdaterade igår var att jag inte orkade starta datorn på hela dan.. men efter skolan låg jag och latade mej en stund och kollade 2 första avsnitten av desperate houswives säsong 2. på kvällen var jag med jenna & hannha.
efter att jag har ätit vet jag inte vad jag ska göra, borde nog ta tag i lite läxor och så.. eller rättare sagt så måste jag göra det. men sen vet jag inte.. kanske kolla något avsnitt av dh och på kvällen kanske jag ska va med robin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback