29 mars

go´kväll
har varken hunnit eller orkat blogga tidigare idag, hur slö kan man
va med bloggandet egenligen? allafall, steg upp vid halv 7 och åkte
iväg till simhallen med mamma. vi simmade 1 km på ungefär en
halvtimme (bättre än senast, då blev det 45 minuter) och sen åkte
vi hem för att göra oss klara för jobb och skola. hade en helt vanlig
skoldag. klockan 1 hade jag körlektion, gick helt bra och fick köra
hem sen i slutet. när jag kom hem åkte jag direkt på loppis med
mamma & janica. köpte två väskor, en blus och ett reflekshalsband
till kissen. efteråt var vi en sväng till mormor och morfar, men det
var bara morfar som var hemma. när jag kom hem blev det att
plugga lite finska. har prov imorgon. men efter ca. 45 minuter
gav jag upp. kollade nåra avsnitt av dh och sen på salatut elämät.
efter att latat mej en stund bestämde jag mej för att ta och kolla
igenom finskan igen och hade mamma att förhöra mej litegrann.
gick bättre än vad jag trott.. sen kollade jag på top model 13,
första avsnittet idag. tyra banks söker denna gång en kort modell.
bra att även korta tjejjer får chansen så det inte alltid bara är om de långa!

men nu ska jag gå och lägga mej! gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback