3 mars

snön faller ute och det känns kallt även om det bara är -4.1 grader och jag inte varit utanför dörren idag. igårkväll var jag ute med Jenna & Hannah, satt på abc och körde runt tills robin kom och då åkte jag & han hem till mej. igår fick han jobb!! så idag steg han upp lite över 9 och åkte iväg till hans första arbetsdag på hans nya jobb. själv steg jag upp ca. 20 över 10. gick ner och hämtade lite frukost och tog upp det till sängen där jag sedan låg och kollade på friends en stund. shitt, har bara 4 avsnitt kvar och det är sista säsongen! snyft.
nu borde jag nog städa lite i mitt rum. klockan 4 ska jag jobba iallafall. usch vad jag är trött. nej nu ska jag vara duktig och städa iallafall lite i rummet, så det ser liite finare ut. ska försöka hinna ändra om där på fredag!

Kommentarer
Postat av: hannaaaaaaaaaah

itt na snyft du foar ju loan desperate housewives baket :D

2010-03-03 @ 20:22:18
Postat av: Henrica

haha, nåjå he föståss :D

2010-03-03 @ 21:48:07
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback