4 mars

tjenare!
idag har jag varit hela dagen i vasa. åkte dit med mamma & hannah. men mamma gick runt med janica medans jag och hannah gick själv. men ingen av oss hade nån lust att shoppa (vilket var väldigt bra! sparade en hel del på det) så vi gick mest runt och kollade. åt på sub way och köpte bl.a. en mascara och en parfym. vid 15:45 gick vi på bio och såg på Avatar 3D. hehe ja, lite sent men bättre sent än aldrig. eller hmm.. vad ska jag säga. hade lika gärna kunnat lämna bort att se filmen. den var nog helt okej bra men inte alls så bra som jag trodde den skulle va. såå jag blev en aning besviken. annars ikväll har jag inte gjort så mycket.. kollat tv och just kollade jag de två senaste avsnitten av glamourama.
imorgon blir det storstädning, det har jag lovat mej själv! gonatt :)

(((tänkte ladda upp en bild, men datan har något problem med det så tyvärr blev det ingen bild idag..)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback