7 mars

jodå, i fredas blev det storstädning som jag lovat mej själv. städade hela dagen & ändrade om i mitt rum, blev riktit nöjd måste jag säga :) på fredaskvällen kom robin hit efter jobbet. vi kollade tv, var ute en sväng och sånt. gick och la oss rätt så tidigt och på lördagen jobbade vi båda klockan 10. på lördas kvällen var vi på revyn.. den var nog riktit bra trots att jag inte förstår alla politikskämt. efteråt blev det att gå ut. michael och andreas hämtade oss hemifrån. körde runt och senare bytte jag bil och åkte med tommy, linda och simone. var bl.a. till tjöck på fest och på revyefterfesten. efteråt åkte jag och robin med tommy då de andra åkt hem och vi bestämde oss för att åka till närpes och käka mat. såå det blev en lång natt. somnade vel vid halv 7 tiden. idag jobbade jag 2 till 9. lite jobbigt när man gått och lagt sej så sent men det gick nog bra ändå :) nu ska jag bara ta det lugnt, ta något gott att äta och söka upp någon bra film eller nåt roligt tv-spel. längesen jag spelat sist :D blää.. imorgon börjar skolan igen :( lovet var för kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback