9 mars

hejhej! idag har solen lyst hela dagen men tyvärr har man suttit hela dagen inne i skolan på lektioner.. trots att jag vissa dagar gillar snön så önskar jag nog att den för den här vinter skulle få smälta bort. saknar värmen & härliga vår-och sommarkvällar.
lånade första sesongen av desperate houswifes idag av hannah, så nu börjar jag se på det då jag kollat alla friends avsnitt. en serie i taget :D så har kollat det första avsnittet idag. har även försökt mej på matte läxan, det gick inte bra. kommer aldrig och lära mej det vi håller på med just nu.. vill inte få dåligt i provet!
nu ska jag ta och kolla runt lite på netet och fundera över vad jag ska göra resten av kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback