fredag hela veckan

ojoj, nu närmar det sig fredag igen. men varje dag denhär veckan har det känndes som fredag. och speciellt idag. vet inte varför, men humöret var liksom på topp. slutade egentligen efter andra lektionen, efter att ha haft två finska lektioner i rad. men istället satt jag med mina vänner kvar i skolan, vad skulle jag ha gjort hemma liksom? hade rätt så kul faktist. haha! hade jag åkt hem tidigare hade jag nog varit mycket tröttare & såå men istället stannade jag kvar och blev uppiggad av mina vänner :) sen satt jag även i för första gången med madde som fick körkort igår.. och hon körde riktit bra :) nu ska jag nog försöka ta tag i lite pluggande för att sedan kunna ta det lugnt. ha en bra fortsättning på dan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback