morgonsimning

go´morron!
idag steg jag upp redan vid halv 7 medan robin fortsatte sova en stund till. jag & mamma åkte på morgonsimning till simhallen. vi simmade 1 km :) börjar lite senare idag så det är skönt att bara ta det lugnt en stund innan skolan.. riktit skönt med morgonsimning!
har inte gjort något speciellt.. i lördas sydde jag om ett par jeans till högmidjade shorts. efter jobbet kom robin och hämtade mej och vi åkte hem till honom. åt tortillas för typ 4:e gången den veckan. på kvällen fick de gäster och vid 9 tiden åkte vi hem till mej. kollade melodifestivalen och sen gick vi och la oss.
på söndan så jobbade jag 10-16 och medans var robin hemma hos mej så han hämtade mej. på kvällen spelade vi lite guitar hero, kollade desperate houswifes & var ute och körde en sväng :) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback