trött på att va halft sjuk

alltså hela den här veckan har jag varit jätteslö, haft huvudvärk och 37.2 grader i feber (vilket är feber för mej).. kan det inte bara gå över, eller om det inte gå över så helst slå till ordentligt så att jag slipper det snart. börjar va riktit trött på det. det är inte bara det att jag är trött och har liiite feber, utan också det att mit humör påverkas jättemycket av det. i skolan vet jag inte, men speciellt hemma, då jag är för mej själv eller något. på så himla dåligt humör. vill göra en hel del grejjer, ut på länk, va ute, jaa göra nåt kul. men jag är på så dåligt humör och trött så istället sitter jag inomhus och kollar tv eller sitter framför datan.. hoppas det går om snart iallafall, börjar bli så trött på dethär! blir så trött på mej själv att jag är så tråkig pga. tröttheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback