tv hela kvällen

ärligt talat har jag inte gjort något annat än suttit framför tv:n idag efter skolan.. nästan. när jag kom hem från skolan kollade jag två avsnitt av that 70´s show och kollade jag två avsnitt av desperate houswifes. vid 6 tiden kom jenna & hannah hit, vi kollade på en film och när filmen tog slut spelade vi guitar hero. hehe, alltså har jag spenderat mesta delen av min kväll framför tv:n. men var nyss ute och körde en sväng med dem också. tänkte åka till grillen och käka men hon som jobbade var så orättvis och tog kunder som kommit dit senare än oss före oss så vi stack därifrån. det är jag glad för. då behövde jag inte göra det svåra valet - om jag skulla äta, eller inte.
nu ska jag iallafall strax krypa ner under täcket och försöka läsa lite i den finska boken innan jag ska sova. gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback