3 maj

ännu en gång tänker jag erkänna att min uppdatering inte är så bra.. men jag gör hellre andra saker än sitter framför datorn hela tiden (som jag gjorde förut, typ..). men det blir nog uppdateringar då och då. och orsaken till få bilder är 1. för att jag inte orkar starta min dator, utan använder mammas.. 2. för att jag helt enkelt inte orkar eller glömmer bort att fotografera. kanske blir mera fotogarefing nu till sommaren iallafall :)

idag hade jag normal skoldag + två matematiklektioner. flyttade dem från förra veckan tills idag istället, så hade sammanlagt 3 matematik lektioner idag.. vid 1 tiden hade jag körlektion, landsvägskörning. gick nog helt bra :) efter skolan hade vi teori i bilskolan till halv 5. endast två dar kvar med teori nu! senare gick jag ut med mamma och rocky på en 6 km länk, tränade lite, kollade tv och sen var jag i bastun. resten av kvällen har jag bara pluggat..

nu börjar det bli dax att sova, gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback